Vill du vara en del av en spännande och växande avdelning? Gillar du ordning och reda, och har ett öga för detaljer? Vi på Kassacentralen söker nu en noggrann och driven administratör till vår TruePAY-avdelning.
TruePAY är vår avdelning som ansvarar för hantering av kortterminaler och alla tillhörande processer. I rollen som administratör kommer du att arbeta med att hantera och kvalitetssäkra beställningsprocesser, ärenden och fakturering. En stor del av arbetet går ut på att kontrollera uppgifter i beställningar på licenser som skickas in från våra säljare och därefter hantera ordern och placera en leverans ut till kund.
Arbetsuppgifter kan bestå av bland annat:
Vi förstår att det är få som har arbetslivserfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet i denna process. Vi tror på att allting går att lära sig med rätt inställning. Med det sagt, så är det meriterande om du har erfarenhet av restaurangbranschen eller liknande branscher som innefattar kassavana. Har du dessutom ett teknikintresse så har vi hittat rätt.
För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare är du lyhörd och driver ett självständigt och lösningsorienterat arbete med ett positivt förhållningssätt.
Viktigt för tjänsten är:
Tjänsten är en heltidstjänst på plats på vårt kontor i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen in med din ansökan redan idag!
Kassacentralen är en helhetsleverantör för kassasystem och betallösningar med målet att effektivisera och förenkla försäljningsprocessen för våra kunder.
Vi arbetar kontinuerligt med våra innovativa produkter och tilläggstjänster för att förse hela Sverige med de bästa lösningarna inom kassa- och betalsystem. Vi är ledande inom branschen och har över 35 års erfarenhet med ett 70-tal anställda i hela Sverige.
Vill du veta mer? Ring oss direkt eller skicka dina kontaktuppgifter så återkommer vi!