Idag finns det många hjälpmedel som optimerar flödet i restaurangen. Servisen kan bära med sig hela kassan i fickan i form av en trådlös Allt-i-ett-terminal, och slippa springa till kassan. Där har de beställningar, köksmeddelande, bordskarta, betalning och kvittoskrivare i en enda enhet. Kommunikationen med köket blir snabbare och de får mer tid ute bland gästerna.
Vill ni frigöra tid från er personal och samtidigt öka merförsäljningen? Överväg att sätta QR-koder på borden där gästerna själva kan beställa utan att behöva vänta in en servis. Välj själva om ni vill lägga in hela menyn eller kanske bara dryck och dessert.
Vill ni optimera hela flödet i restaurangen och få en ännu snabbare service? För lunch- och snabbmatsrestauranger är det oftast tiden som är avgörande, och gästerna är villiga att göra mer själva. Låt gästen sköta sin beställning och betalning själv genom en Självservicekiosk eller onlinebställningar i mobilen, så kan er personal fokusera på att laga mat. Använd ett digitalt bongsystem i kök och bar för att få en snabb och enkel överblick över beställningarna. Ha en skärm vid upphämtningsstationen som visar ordernummer och låt gästen själv hämta upp sin mat när den är klar. Snabbt, smidigt och enkelt!
Vill du veta mer? Ring oss direkt eller låt oss kontakta dig! Fyll i dina kontaktuppgifter i formuläret.